اجاره اقامتگاه بوم گردی آلما خور و بیابانک

(تعداد بازدید: 3502)   اصفهان ,  خور و بیابانک ,  گرمه  کد اقامتگاه: 1023011 20+ 20+ نفر شب
شروع از  800000 تومان

اقامتگاه بوم گردی آلما در روستای گرمه از توابع شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان واقع شده است.  خانه روستایی آلما با فاصله 30 کیلومتری از خور در زمینی به مساحت 400 متر و زیر بنای 250 مترمربع بصورت دو طبقه بنا شده که 9 اتاق آن در مجموع حداکثر ظرفیت پذیرایی از 26 گردشگر را دارند.
1 اتاق کف خواب، 4 اتاق 2 تخته و 1 اتاق 3 تخته در طبقه همکف، 2 اتاق کف خواب و 1 اتاق 3 تخته در پشت بام واقع شده اند که اتاق ها داری سرویس بهداشتی اختصاصی و مشترک می باشند.
شباهنگام که سکوت و آرامشی مطلق فضای اقامتگاه را در بر می‌گیرد، تماشای ستارگانی که بر پهنه عظیم آسمان سو سو می‌زنند، تجربه‌ای بی نظیری را برایتان به ارمغان می‌آورد. تمامی لذت زندگی در روستای کویری تنها در تماشای ستارگان خلاصه نمی‌شود بلکه لحظه لحظه اقامت در این خانه زیبا، سرشار از هیجان‌های مختلفی بوده که لذتی وصف ناشدنی و حسی سراسر از آرامش را به وجودتان هدیه می‌نماید.
گرمه، روستاییست کویری با جاذبه‌های طبیعی و دیدنی که تماشای هر سمت و سوی آن، شما را شگفت زده خواهد نمود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این بومگردی، فاصله اندک آن تا قلعه ساسانی روستا می‌باشد که تنها با 4 دقیقه پیاده روی می‌توانید از این آثار باستانی دیدن نمایید. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان از نخلستان گرمه، چشمه دکتر فیش، کویر مصر، دریاچه نمک خور و بیابانک و قلعه تاریخی بیاضه نام برد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
800000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی آلما خور و بیابانک

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق شامل 2 سرویس کف خواب، تراس مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مشترک در پشت بام.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق شامل 3 سرویس کف خواب، تراس مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مشترک در پشت بام.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق شامل 5 سرویس کف خواب، تراس40 متری مشترک، سیستم گرمایشی هیتر فن دار، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی در راهرو.
توضیحات و تقویم قیمتی
تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
اتاق 8 متری شامل 2 تخت سینگل، سیستم گرمایشی و سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
اتاق 12 متری شامل 2 تخت سینگل، 1 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 15 متری شامل 3 تخت سینگل، 2 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی و سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مشترک در پشت بام.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
2 اتاق تو در تو مجموعا 13 متر شامل 1 تخت دبل، 1 تخت سینگل، سیستم گرمایشی و سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی آلما خور و بیابانک:



موارد مشابه



محدوده اقامتگاه در نقشه

نزدیک ترین مکان ها به این اقامتگاه






دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید